VAMVAS DIMITRIS

 ΒΆΜΒΑΣ ΔΗΜΉΤΡΗΣ. 



Βάμβας Δημήτρης, ένας αναβάτης με μεγάλη αγάπη για το MOTORSPORT και δη της μοτοσυκλέτας.

Με καλή παρουσία στον χώρο των αγώνων στην κατηγορία OPEN, όπου όταν λύθηκαν τα προβλήματα που αντιμετώπιζε με την BMW την οδήγησε στην καρό, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση του βάθρου.

Μετά από μικρή αποχή επιστρέφει φέτος, καλύτερα προετοιμασμένος προπονητικά στους αγώνες ταχύτητος μοτοσυκλέτας με μια KAWASAKI ZX 10 και θα συμμετέχει στην κατηγορία SUPERBIKES, με πρωταρχικό στόχο του την οδηγική και τεχνική βελτίωση του ανάμεσα στους κορυφαίους οδηγούς της κατηγορίας.

Ο αναβάτης της IMR Racing Team δήλωσε:

Είμαι πολύ χαρούμενος με την επιστροφή μου στους αγώνες μοτοσυκλέτας.

Αυτή την χρονιά είμαι καλύτερα προετοιμασμένος σε φυσική κατάσταση αλλά και τεχνική οδήγησης και προσπαθώ να αλλάξω το στυλ μου πάνω στην μότο μου.

Στόχος μου για το 2018 είναι η βελτίωση μου ως αναβάτη καθώς θεωρώ ότι θα με "τραβήξουν" οι πιο έμπειροι αναβάτες της κατηγορίας και επιθυμώ να καταφέρω να γίνω ανταγωνιστικός αυτών στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος.



Related

PILOTS 8479734408626579365

Δημοσίευση σχολίου

emo-but-icon

TRANSLATE

MOTO SHOP GOOGLE MAP

FOLLOW


FACEBOOK IMR GREECE

FACEBOOK RACING SCHOOL

FACEBOOK MOTO WORKSHOP

FACEBOOK MOTO SHOP

RECENT

7 DAYS TOP 10

IMR

MOTO SHOP

RIZOMA

REGINA

SKYRICH

STEEL MATE

ARTRAX

MIVV

ZEN

RACE CALENDAR

2018
HELLENIC MOTORCYCLE SPEED CHAMPIONSHIP

DATEPLACE
1ος31 MARCH – 1 APRILMEGARA
2ος28-29 APRILTRIPOLI
3ος26-27 MAYSERRES
4ος23-24 JUNEMEGARA
5ος1-2 SEPTEMBERSERRES
6ος20 – 21 OKTOBERMEGARA

SEARCH

CONTACT US

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

VISITORS

item